-talige Customer Service Specialist gezocht (NL/FR/ENG)
Functie
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...) Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Aanbod
Voor onze klant gelegen in Hasselt zijn we op zoek naar Customer Service Advisors.
Wat ga je bij hun doen?
SMILE! )
#keepsmiling #beOneofus #beEmployerOne
Jouw profielWelke talenten moet dé ideale specialist hebben?
Je beheerst de Nederlandse, Franse én Engelse taal vloeiend, in spreken en schrijven. Je hebt bent empathisch inges. Werkuren tussen maandag en vrijdag. #worklifebalance Je bent flexibel om keer per week maximum tot u te werken. De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangenDe graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...) Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorsen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...) De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...) Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de besing, de reservatie, ... invoeren Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (besing, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...) Zich voorsen aan de
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...) Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...) Behandelt Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van besingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze Aanbod
Welke voordelen krijg je bij onze klant?
Een aantrekkelijke verloning . Vanaf dag krijg je maaltijdcheques van € per gewerkte dag en onkostenvergoeding . Hierbij krijg je ook extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ambulante verzekering, ecocheques etc. Wil je graag u per week werken? Na een voltijdse opleiding kan dit absoluut. Thuiswerken is zeker een mogelijkheid.Volgens mij ben jij dé specialist die we zoeken!
Reageer nu en we nemen onmiddellijk contact met je op.
Tot snel!
Solliciteren
Nadia Warnier
-talige Customer Service Specialist gezocht (NL/FR/ENG)
2024-04-23 - 2024-06-11
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
2024-04-23 - 2024-06-11
Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HASSELT
Valuta: EUR
Address place: HASSELT
Land: België
Postal Code: 3500
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54
Postal Code: 3500
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54